Monday 21 November 2011

champion :')

heyy assalamualaikum :)


wahhhh . when i wake up in this morning , open my fb then look at my homepage , everyone shout about football . yessss :) malaysia mnang malam tadi . haha . mcm2 hal .. ade yang mintak najib cuti , ade yg mencarut2 marah kat indon , player malaysia . ade jugak yg nak pkol indon . haha . gila lah korang.. ya ALLAH gembira gila aku . haha . ayat skema . malysia mnang kot , sape yang tak hepi ye dok ?  hee . first time aku tgok bola dalam keadaan berdebar2 . hihi . buat suspen jea malaysia ngan indon ni . heee . sebelum bola start , aku ade bg post kat fb . hambik kau . semua mnuntut janji . haha .



sebenarnya , kalau malaysia mnang , aku tak buat ap2 pon . bersorak je la kan ? haha . buat something jugak kan drpd aku dok diam . haha . best gilak semalam :D korang tahu sbb ape malaysia mnang ? sbb aku ade kat belakang deaorg . wakakak XD
ape2 pon malaysia the best . love u NAZMI FAIZ (7)


comel kan >.< tgok lah adik sape . haha . act umur die baru 17 tahun , so better anggap adik jea kot . wee~





kasihan de loooo :p


love xoxoxoxo
kina alias