Sunday 1 January 2012

luahan hati seorang lelaki :') terharu . huhu ....

hai assalamualaikum and love salutation ...


huuu .jejari runsing sedang menaip entry sambil mendengar lagu ombak rindu HAHA. entry kali ni agak private and jiwang sikit but i don't care bcause i want to share a little bit of my happiness with all of u . huhu . sunday , 1st january , 12.01 am , someone had shout out and express his feelings to me in my IM (facebook) . haaa . jeng jeng jeng . haha . terkejut and tak tau nak ckp ape . before this ada jugak lelaki yg buat mcm ni tapi sikit pun aku tak percaya but not with this boy . yesss . i trust him . ya allah aku berserah padamu .. jika dia berkata sebaliknya , biarlah allah saja yang membalasnya :') tapi aku tak dapat bagi jawapan sekarang sebab ....... teeeetttt . haha . bkan sebab ade boipren lain ! i'm single okayy :) haha , tapi sebab lain .. aku nak habiskan belajar and capai impian aku and mak ayah aku . mereka nak sangat aku jadi engineer . hoho . insyaallah :) i'll do my best mom and dad . always pray for my sackness ye~ okayy back to the story , yess , aku tak dapat bagi jawapan sebab aku susah nak percaya kepada insan yg bergelar adam selain abi ku sendiri ... tak tahulah kenapa ... ehem3 jiwangkan ? haha . haishhh malas lah nak bercerita panjang2 . anggap aje aku sewel sikit hari ni . penangan new year kan .. hihi . new year lah sgt . takde faedahhh ! haha . okayy lah . nak tgok tak ape hamba allah ni luahkan ? tgok lahh ;) 







klik kat picture if tak nmpak :D

that's all readers . bye2 :)

kina alias