Friday 6 April 2012

assalamualaikum :) hai everybody :D

06 APRIL 2012 - JUMAAT - 11.55pm



okayy sekarang aku tgah free :D so ape lagi , bosan kan . blog pun dah bersawang . pffttt -,- lagipun aku nak luahkan sedikit ketidakpuasan hati aku ni haa . haha . straight to the point sebab aku taknak tulis panjang2 . aku paling pantang kalau orang add aku , aku approve , pastu sombong then tiba2 tingtong , TOLONG LIKE PIC SAYA . ohmyALLAH .. please lah weii . if the pic that u want me to like give me some advantages , takpe jugak . ni tak . ade ke patut die suruh teman like gambo die ngan boipren die(haa kan dah terkeluar loghat perak haha) . PHOTO LOVE CONTEST . funny right ?haaaa here the example : please look at it sambil dengar lagu what makes u beautiful (aku lah tu yg beautiful tu , sila muntah hijau kejap haha)










haaa . ade jugak kawan2 aku yang hantar macam ni .. sebelum ni tak pernah bertegur pun kan :D tuptup tak bagi salam terus suruh orang like . what the fishcakes >.<
yelahh , kadang2 kita tak kenal kawan kita in every inches of themselves inner and outer ;) haishh . ape2 pun mintak maaf lahh ye . aku tak dde mase nak like2 bnde ni . ustaz azhar idrus kata haram like gambar org yg tak menutup aurat . ianya akan menggalakkan lagi org tu melakukan bnde yg sama :D hihi<3 sorry to say . 


P/S : please pay attention , don't ask me a favour to like ur pic . i rather like animal's picture than ur unbehavior picture ;) thankyou

No comments:

Post a Comment